Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Συνείδηση...

- Και λοιπόν, τι έγινε; Γιατί είσαι έτσι;
- Έλα, ντε; Γιατί...άραγε;
- Σήκωσε την πλάτη σου! Μη σκύβεις!
- Δεν σκύβω...
-Σήκωσε την πλάτη σου και μη σκύβεις!!!
- Παράτα μας, ρε φίλε...Δεν γουστάρω...
- Είσαι μαλάκω! Ακούς;
- Καλά κάνω! Άντε γαμήσου!
- Γιατί είσαι έτσι; Για ένα τίποτα;
- Κόφ΄το! Δεν είναι έτσι!
- Έτσι είναι!!! Λίγο και τίποτα... Κι εσύ τι; Εσύ γιατί κατάντησες σκιά του εαυτού σου; Για ένα πήδημα;
- Σκάσε, μαλάκα! Σκάσε! Δεν είναι έτσι!
- Ξέρω πως είναι...Εγώ ήμουν εκεί... Καψούρα! Σιγά, ρε!! Τόσα πέρασες και λύγισες εδώ; Ντροπή σου!
- Δεν λύγισα!
- Τότε που είναι η ψυχή σου; Που; Σκυμμένη ανάμεσα στα σκέλια του;
- Άντε γαμήσου, μαλάκα!
- Ευχαρίστως, αλλά πρώτα θα τ' ακούσεις, ηλίθια!!!
- Όχι! Σταμάτα! Ξέρω! Δεν αντέχω!
- Μπα; Για πόσο; Μέχρι να σε ξαναστριμώξει; Και τι θα κάνεις; Πίπα και μια ξεπέτα κι όλα καλά, ε;
- Κόφ'το σου λέω!!! Δεν είναι έτσι...
- Ναι, ξέρω... σου λέω είμαι εκεί... ωραία παραμύθα...πως το λέτε; Φίλοι με προνόμια... Ξύπνα, ρε! Τη γαμήσατε τη φιλία.. Εσύ το ξέρεις...Οι φίλοι δεν πηδιούνται... Ή μήπως το έκανες και με τους άλλους; Το έκανες; Πως την πάτησες έτσι, ρε χαμένο; Τι; Fucking buddies; Βολικόοοοοο!!!! Αλλά συναίνεσες!!! Τι σκεφτόσουν ρε! Ούτε κι αυτά που συμφωνήσατε δεν ξέρατε τι να τα κάνετε... Κότες...αυτό είσαστε... Κότα είσαι... Δεν σ' αρεσει...τραβα φύγε, ρε μαλάκα...τι κάθεσαι;
- Κόφ'το σου λέω!!! Δεν αντέχω να σε ακούω!!
- Χέστηκα αν αντέχεις ή δεν αντέχεις...Που είσαι; Τι σε κατάντησες;;;
- Εδώ είμαι! Και είμαι σκατά! Ευχαριστήθηκες τώρα; Σκατά!!
- Σε μένα το λες, μαλακισμένο; Εγώ να ευχαριστήθηκα; Εγώ που σε βλέπω να χάνεσαι όλο και πιο πολύ; Εγώ;
- Τι θεεεεεεες;;;; Πες τι θες να τελειώνουμε!
- Θέλω να ξυπνήσεις!!! Να ρίξεις νερό στα μούτρα σουκαι να σταθείς όρθια!!! Μη σκύβεις σου λέω!!!
- Να ξυπνήσω; Που; Πως; Γιατί;
- Για σένα! Ηλίθια! Για το υπέροχο μυαλό σου που το έκανες πουρέ για τ' αρχίδια ενός παπάρα. Για την ψυχή σου που αντί να την χαϊδεύεις την πετάς χαλάκι για να σκουπίζει το πόδια του. Που είσαι μωρέ; Τι απέγινες; Που είναι το χαμόγελό σου; Που είναι το δάκρυ σου; Τι σκατά τα έκανες;
- Δεν ξέρω τι λες... όλα εδώ είναι...
- Άντε γαμήσου, ψεύτρα!! Ψέματα σε μένα;;;
- Εγώ ψεύτρα;;; Εσύ θέλεις να βλέπεις παντού θύματα...
- Ναι, εσύ! Εσύ!!! Όλα τα ξέρεις... Σάλτα γαμήσου και ξεκόλλα!!
- Κοντά είμαι!! Βούλωσ' το πια...
- Δεν φτάνει!!!
- Τι θες να κάνω;
- Εγώ δεν θέλω τίποτα, αλλά το κοντά δεν φτάνει... Τί...Κλαις;
- Όχι βέβαια... Εγώ ποτέ!!
- Τα νέκρωσες όλα!!! Μόνο για ένα πήδημα κι έξω απ' την πόρτα... Το ξεχαρμάνιασμά του... Για ξεμπούκωμα... Χωράς πουθενά αλλού; Που σε χώρεσε; Πουθενά!! Εκεί!!! Στο πουθενά!!! Όπου βόλευες... Αυτό μόνο...
- Βούλωσ' το λέμε!!!
- Δεν το βουλώνω!!! Ούτως ή άλλως δεν μπορείς να με διώξεις!!!
- Μπορώ να σε θάψω!! Μπορώ να μη σε ακούω!! Στο διάολο να πας!!
- Άντε, ντε!! Σε προκαλώ! Θάψε με κι ύστερα τράβα!!! Τράβα να συρθείς!!! Τράβα να ζητιανέψεις τ' αποφάγια των αλλωνών...Άντε! Τράβα να γίνεις γι' άλλη μια φορά καβάτζα μέχρι να του κάτσει το επόμενο ξεκωλάκι που λιγουρεύεται ή το απωθημένο που τον φτύνει!!
- Σταμάτα πιαααααααα!!! Ως εδώ!!! Φτάνειειειειειει!!!!
- Μπα; Πως φτάνει; Γιατί φτάνει;
-....σταμάτα... δεν το λέω σε σένα... Σε μένα το λέω... ΦΤΑΝΕΙ!!! ΩΣ ΕΔΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου